Terug
Gepubliceerd op 27/03/2024

Notulen  OCMW-raad

ma 26/02/2024 - 20:00 vormingslokaal van WoonZorgCentrum Immaculata ( Oude-Godstraat 110, 2650 Edegem)

Samenstelling

Aanwezig

Philippe Muyters, voorzitter OCMW-raad; Koen Metsu, burgemeester; Koen Michiels, eerste schepen; Lawrence Vancraeyenest, derde schepen; Albert Follens, vierde schepen; Brigitte Goris, schepen / voorzitter bijzonder comité; Peter Verstraeten, raadslid; Bart Breugelmans, raadslid; Jeroen Van Laer, raadslid; Sien Pillot, raadslid; Cynthia Govers, raadslid; Goedele Van der Spiegel, raadslid; René Janssens, raadslid; Rudi Dias, raadslid; Ellen Stevens, raadslid; Joost Goris, raadslid; Cedric Guisson, raadslid; Goedele Vandewalle, raadslid; Julien Delarbre, raadslid; Adrian De Weerdt, raadslid; Sabine Peeters, raadslid; Vera Hans, raadslid; Axel Guldentops, raadslid; Els Pauwels-Croegaert, raadslid; Thomas Van Gorp; Filip Schramme, adjunct algemeen directeur

Afwezig

Gitte Gijs, raadslid

Verontschuldigd

Sofie De Leeuw, raadslid

Secretaris

Filip Schramme, adjunct algemeen directeur

Voorzitter

Philippe Muyters, voorzitter OCMW-raad

Agendapunten

1.

2024_PL_00007 - notulen - zitting van 29 januari 2024 - goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Philippe Muyters, voorzitter OCMW-raad; Koen Metsu, burgemeester; Koen Michiels, eerste schepen; Lawrence Vancraeyenest, derde schepen; Albert Follens, vierde schepen; Brigitte Goris, schepen / voorzitter bijzonder comité; Peter Verstraeten, raadslid; Bart Breugelmans, raadslid; Jeroen Van Laer, raadslid; Sien Pillot, raadslid; Cynthia Govers, raadslid; Goedele Van der Spiegel, raadslid; René Janssens, raadslid; Rudi Dias, raadslid; Ellen Stevens, raadslid; Joost Goris, raadslid; Cedric Guisson, raadslid; Goedele Vandewalle, raadslid; Julien Delarbre, raadslid; Adrian De Weerdt, raadslid; Sabine Peeters, raadslid; Vera Hans, raadslid; Axel Guldentops, raadslid; Els Pauwels-Croegaert, raadslid; Thomas Van Gorp; Filip Schramme, adjunct algemeen directeur
Afwezig
Gitte Gijs, raadslid
Verontschuldigd
Sofie De Leeuw, raadslid
Secretaris
Filip Schramme, adjunct algemeen directeur
Voorzitter
Philippe Muyters, voorzitter OCMW-raad

Stemming op het agendapunt

2024_PL_00007 - notulen - zitting van 29 januari 2024 - goedkeuring
Aanwezig
Philippe Muyters, Koen Metsu, Koen Michiels, Lawrence Vancraeyenest, Albert Follens, Brigitte Goris, Peter Verstraeten, Bart Breugelmans, Jeroen Van Laer, Sien Pillot, Cynthia Govers, Goedele Van der Spiegel, René Janssens, Rudi Dias, Ellen Stevens, Joost Goris, Cedric Guisson, Goedele Vandewalle, Julien Delarbre, Adrian De Weerdt, Sabine Peeters, Vera Hans, Axel Guldentops, Els Pauwels-Croegaert, Thomas Van Gorp, Filip Schramme
Stemmen voor 25
Goedele Van der Spiegel, Jeroen Van Laer, Koen Metsu, Koen Michiels, Rudi Dias, Albert Follens, Ellen Stevens, Joost Goris, Cedric Guisson, Adrian De Weerdt, Axel Guldentops, Lawrence Vancraeyenest, Julien Delarbre, Goedele Vandewalle, René Janssens, Bart Breugelmans, Sien Pillot, Cynthia Govers, Brigitte Goris, Peter Verstraeten, Sabine Peeters, Vera Hans, Els Pauwels-Croegaert, Thomas Van Gorp, Philippe Muyters
Stemmen tegen 0
Onthoudingen 0
Blanco stemmen 0
Ongeldige stemmen 0
1.

2024_PL_00007 - notulen - zitting van 29 januari 2024 - goedkeuring

2024_PL_00007 - notulen - zitting van 29 januari 2024 - goedkeuring

Motivering

Argumentatie

De notulen van de vorige OCMW-raad dienen goedgekeurd te worden.

Juridische grond

Artikel 74 van het decreet lokaal bestuur
De  raad keurt, mits eventuele aanpassingen, de notulen van de vorige raadszitting goed.

Besluit

De ocmw-raad beslist:

Artikel 1

De raad keurt de notulen van de openbare  zitting van 29 januari 2024 goed.

2.

2024_PL_00002 - personeel - aanpassing gemeenschappelijk organogram en personeelsplan lokaal bestuur Edegem - goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Philippe Muyters, voorzitter OCMW-raad; Koen Metsu, burgemeester; Koen Michiels, eerste schepen; Lawrence Vancraeyenest, derde schepen; Albert Follens, vierde schepen; Brigitte Goris, schepen / voorzitter bijzonder comité; Peter Verstraeten, raadslid; Bart Breugelmans, raadslid; Jeroen Van Laer, raadslid; Sien Pillot, raadslid; Cynthia Govers, raadslid; Goedele Van der Spiegel, raadslid; René Janssens, raadslid; Rudi Dias, raadslid; Ellen Stevens, raadslid; Joost Goris, raadslid; Cedric Guisson, raadslid; Goedele Vandewalle, raadslid; Julien Delarbre, raadslid; Adrian De Weerdt, raadslid; Sabine Peeters, raadslid; Vera Hans, raadslid; Axel Guldentops, raadslid; Els Pauwels-Croegaert, raadslid; Thomas Van Gorp; Filip Schramme, adjunct algemeen directeur
Afwezig
Gitte Gijs, raadslid
Verontschuldigd
Sofie De Leeuw, raadslid
Secretaris
Filip Schramme, adjunct algemeen directeur
Voorzitter
Philippe Muyters, voorzitter OCMW-raad

Stemming op het agendapunt

2024_PL_00002 - personeel - aanpassing gemeenschappelijk organogram en personeelsplan lokaal bestuur Edegem - goedkeuring
Aanwezig
Philippe Muyters, Koen Metsu, Koen Michiels, Lawrence Vancraeyenest, Albert Follens, Brigitte Goris, Peter Verstraeten, Bart Breugelmans, Jeroen Van Laer, Sien Pillot, Cynthia Govers, Goedele Van der Spiegel, René Janssens, Rudi Dias, Ellen Stevens, Joost Goris, Cedric Guisson, Goedele Vandewalle, Julien Delarbre, Adrian De Weerdt, Sabine Peeters, Vera Hans, Axel Guldentops, Els Pauwels-Croegaert, Thomas Van Gorp, Filip Schramme
Stemmen voor 17
Koen Metsu, Koen Michiels, Rudi Dias, Albert Follens, Ellen Stevens, Joost Goris, Cedric Guisson, Axel Guldentops, Lawrence Vancraeyenest, Julien Delarbre, Goedele Vandewalle, René Janssens, Cynthia Govers, Brigitte Goris, Sabine Peeters, Els Pauwels-Croegaert, Philippe Muyters
Stemmen tegen 8
Goedele Van der Spiegel, Jeroen Van Laer, Adrian De Weerdt, Bart Breugelmans, Sien Pillot, Peter Verstraeten, Vera Hans, Thomas Van Gorp
Onthoudingen 0
Blanco stemmen 0
Ongeldige stemmen 0
2.

2024_PL_00002 - personeel - aanpassing gemeenschappelijk organogram en personeelsplan lokaal bestuur Edegem - goedkeuring

2024_PL_00002 - personeel - aanpassing gemeenschappelijk organogram en personeelsplan lokaal bestuur Edegem - goedkeuring

Motivering

Aanleiding en context

Het decreet lokaal bestuur stelt dat de gemeenteraad en de raad voor maatschappelijk welzijn het gezamenlijk organogram van de diensten van de gemeente en van het OCMW vaststellen. In de raad van 26 april 2021 werd een nieuw organisatiemodel, organogram en contractueel personeelsplan goedgekeurd. Het nieuw organisatiemodel is gebaseerd op een aantal principes van innovatieve arbeidsorganisatie zoals beperkte hiërachie,vereenvoudigde procedures en sterk leiderschap.

Het organogram en personeelsplan werden bijgestuurd in de raden van 24 januari en 27 juni 2022. De personeelsnoden van een
lokaal bestuur blijven evolueren in een snel veranderende omgeving. Het contractueel personeelsplan werd daarom voor enkele clusters aangepast. De uitgangspunten blijven ongewijzigd.

Argumentatie

De personeelsbehoeften en personeelsplanning werden in kaart gebracht door middel van het organogram met  personeelsplanning per cluster zodat er transparantie is over de gewenste personeelsbezetting binnen de clusters. Dit is evenwel een dynamisch document dat aanpasbaar moet zijn naargelang de noden.het het organogram met personeelsplanning per cluster zodat er transparantie is over de gewenste personeelsbezetting binnen de clusters. Dit is evenwel een dynamisch document dat aanpasbaar moet zijn naargelang de noden. 

Het overgangskader werd geactualiseerd doordat een aantal functies definitief zijn uitgedoofd. Er werden enkele kleine materiële vergissingen rechtgezet en functiebenamingen geactualiseerd.
Voor een aantal clusters werden kleine bijsturingen aangebracht, zoals het uitbreiden van een prestatieregime of het optrekken van een kwalificatieniveau van bepaalde functies. Uit de praktijk is gebleken dat bepaalde functies logischerwijze beter thuishoren bij een andere cluster omdat hun taken beter aansluiten bij de opdracht van een bepaalde cluster. Bepaalde functies worden inhoudelijk bijgestuurd omdat ze door interne of externe omstandigheden evolueren.

- Cluster beleid:
De functie van beleidsmedewerker duurzame ontwikkelingsdoelstellingen (DOD) wordt omgezet naar duurzaamheidsdeskundige met behoud van niveau en graad. Het accent ligt meer op de praktische uitvoering van acties en projecten en minder op visieontwikkeling en beleidsvoorbereiding.

- Cluster wonen en ondernemen:

De functie van gemeenschapswacht wordt ondergebracht bij de cluster publiek domein.

- Cluster vrije tijd:

Uit de praktijk is gebleken dat de activiteiten binnen de functie welzijnswerker  logischerwijze beter thuishoren bij de cluster mens & ontwikkeling omdat deze taken beter aansluiten bij de opdracht van deze cluster.

- Cluster mens & ontwikkeling:

Toevoeging van de functie van expert mens & ontwikkeling (welzijn) aan de cluster (voorheen welzijnswerker).

Schrappen van een functie van administratief medewerker C1-C3 en voorzien van een 0,5 VTE bijkomende functie van maatschappelijk werker (B1-B3):

Naar aanleiding van het vertrek wegens pensionering van een administratief medewerker bij de sociale dienst werd deze functie geëvalueerd en afgestemd op de huidige noden. Het kwalificatieniveau op niveau C blijkt te licht ingeschaald rekening houdend met o.a. de complexiteit van de taken (opvolging van al dan niet terugvorderbare financiële steunen, de optimale invordering van subsidies die door de verschillende politieke niveaus al dan niet
projectmatig worden verstrekt en de exacte codering door de maatschappelijk werkers van het soort steun in de softwaretoepassing. De functie wordt opgesplitst in twee halftijdse functies die elk apart worden aangestuurd
door hun respectievelijke leidinggevenden, waarbij 0,5 VTE voorzien wordt voor de cluster mens & ontwikkeling en 0,5 VTE voor de cluster financiën. De 0,5 VTE wordt gevoegd bij de 10 VTE ‘Maatschappelijk Assistent’. Dit wil zeggen dat in de functiebeschrijving voor maatschappelijk assistent de resultaatsgebieden verbreed met administratief-financiële taken van de IAO (Informatie-Administratie-Onthaal)-cel van de sociale dienst om ervoor te zorgen dat de processen van de maatschappelijke dienstverlening uitgewerkt in de daaraan gelinkte softwaretoepassing enerzijds en in een administratief-financiële codering anderzijds efficiënt, juridisch-financieel en administratief correct en klantvriendelijk zijn én blijven. Bij de cluster financiën zal er bijkomende 0,5 VTE functie van boekhouder B1-B3 voorzien worden voor het correct invorderen van verstrekte terugvorderbare vormen van steun, het laten aansluiten van de administratief-financiële codering in de softwaretoepassing van de sociale dienst met deze in de softwaretoepassing van de financiële dienst, het vertalen van nieuwe regelgeving en instructies voor de sociale dienst in
overeenstemmende posten binnen de boekhouding zodat toekomstige financiële verrichtingen correct kunnen worden ingeboekt.

- Cluster publiek domein:
Toevoeging van de functie van gemeenschapswacht

- Cluster patrimonium & facility

Omzetting van de functie van werkvoorbereider naar technisch logistiek medewerker (bestendiging in personeelsplan van huidige situatie). 

Optrekken van het prestatieregime van aankoper van 0,5 VTE naar voltijds VTE (wegens uitbreiding van opdrachten).

Cluster financiën
Bijkomende functie van 0,5 VTE boekhouder B1-B3

Wat de financiële haalbaarheid betreft wordt verwezen naar het strategisch meerjarenplan- vastgesteld in zitting van 18 december 2023 en 18 januari 2024. De aanpassingen werden besproken in de vergadering van het managementteam van 20 december 2023. Het aangepast personeelsplan wordt voorgelegd aan het vakbondsoverleg van 23 januari en 19 februari 2024.

Juridische grond

Decreet lokaal bestuur

Besluit

De ocmw-raad beslist:

Artikel 1

De raad keurt de wijzigingen aan het contractueel personeelsplan en de overgangsmaatregelen voor de uitdovende functies gevoegd als bijlage goed.

3.

2024_PL_00006 - personeel - aanpassing arbeidsreglement en rechtspositieregeling - goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Philippe Muyters, voorzitter OCMW-raad; Koen Metsu, burgemeester; Koen Michiels, eerste schepen; Lawrence Vancraeyenest, derde schepen; Albert Follens, vierde schepen; Brigitte Goris, schepen / voorzitter bijzonder comité; Peter Verstraeten, raadslid; Bart Breugelmans, raadslid; Jeroen Van Laer, raadslid; Sien Pillot, raadslid; Cynthia Govers, raadslid; Goedele Van der Spiegel, raadslid; René Janssens, raadslid; Rudi Dias, raadslid; Ellen Stevens, raadslid; Joost Goris, raadslid; Cedric Guisson, raadslid; Goedele Vandewalle, raadslid; Julien Delarbre, raadslid; Adrian De Weerdt, raadslid; Sabine Peeters, raadslid; Vera Hans, raadslid; Axel Guldentops, raadslid; Els Pauwels-Croegaert, raadslid; Thomas Van Gorp; Filip Schramme, adjunct algemeen directeur
Afwezig
Gitte Gijs, raadslid
Verontschuldigd
Sofie De Leeuw, raadslid
Secretaris
Filip Schramme, adjunct algemeen directeur
Voorzitter
Philippe Muyters, voorzitter OCMW-raad

Stemming op het agendapunt

2024_PL_00006 - personeel - aanpassing arbeidsreglement en rechtspositieregeling - goedkeuring
Aanwezig
Philippe Muyters, Koen Metsu, Koen Michiels, Lawrence Vancraeyenest, Albert Follens, Brigitte Goris, Peter Verstraeten, Bart Breugelmans, Jeroen Van Laer, Sien Pillot, Cynthia Govers, Goedele Van der Spiegel, René Janssens, Rudi Dias, Ellen Stevens, Joost Goris, Cedric Guisson, Goedele Vandewalle, Julien Delarbre, Adrian De Weerdt, Sabine Peeters, Vera Hans, Axel Guldentops, Els Pauwels-Croegaert, Thomas Van Gorp, Filip Schramme
Stemmen voor 25
Goedele Van der Spiegel, Jeroen Van Laer, Koen Metsu, Koen Michiels, Rudi Dias, Albert Follens, Ellen Stevens, Joost Goris, Cedric Guisson, Adrian De Weerdt, Axel Guldentops, Lawrence Vancraeyenest, Julien Delarbre, Goedele Vandewalle, René Janssens, Bart Breugelmans, Sien Pillot, Cynthia Govers, Brigitte Goris, Peter Verstraeten, Sabine Peeters, Vera Hans, Els Pauwels-Croegaert, Thomas Van Gorp, Philippe Muyters
Stemmen tegen 0
Onthoudingen 0
Blanco stemmen 0
Ongeldige stemmen 0
3.

2024_PL_00006 - personeel - aanpassing arbeidsreglement en rechtspositieregeling - goedkeuring

2024_PL_00006 - personeel - aanpassing arbeidsreglement en rechtspositieregeling - goedkeuring

Motivering

Aanleiding en context

De wet van 17 juli 2023 regelt de arbeidsrechtelijke omkadering van een arbeidsongeschiktheid wegens ziekte of ongeval die zich voordoet tijdens de (wettelijke)jaarlijkse vakantie van de werknemer. De wet treedt in werking op 1 januari 2024. De aanleiding voor deze nieuwe wetgeving is een aanpassing van de regelgeving inzake jaarlijkse vakantie om deze in overeenstemming te brengen met de Europese arbeidstijdrichtlijn (2003/88/EG), die aan alle werknemers jaarlijks een vakantie met behoud van loon toekent van ten minste vier weken. In dit kader worden onder meer de regels die van toepassing zijn ingeval van samenloop van jaarlijkse vakantiedagen met bepaalde dagen van arbeidsonderbreking (bv. ziekte)- gewijzigd. Hierdoor kunnen vanaf 1 januari 2024, werknemers die arbeidsongeschikt worden tijdens een periode van jaarlijkse vakantie hun vakantiedagen behouden om deze later op te nemen. Deze regeling is al in voege en is van toepassing zonder dat de rechtspositieregeling en het arbeidsreglement formeel dienen aangepast worden. Deze aanpassing is een actualisatie van de rechtspositieregeling en het arbeidsreglement.
Daarnaast is de functie van jeugdconsulent vacant en dient deze opnieuw ingevuld te worden. De bijzondere aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden voor jeugdconsulent dienen aangepast te worden

Argumentatie

De wet van 17 juli 2023 geldt enkel bij toepassing, door het bestuur, van de private vakantiewetgeving en is enkel van toepassing op contractanten, maar dezelfde regels worden toegepast voor het statutair personeel.
Voor de lokale besturen is er overigens artikel 54 van het Rechtspositiebesluit van 2023 dat, onafhankelijk van het toepasselijke vakantiestelsel, bepaalt dat een afwezigheid wegens arbeidsongeschiktheid nooit als vakantiedag mag tellen: als personeelsleden arbeidsongeschikt worden vóór de aanvang van aangevraagde en toegestane vakantiedagen, wordt de vakantie opgeschort; wanneer personeelsleden arbeidsongeschikt- worden tijdens een periode van jaarlijkse vakantie, wordt het vakantieverlof omgezet in verlof wegens arbeidsongeschiktheid. Het Rechtspositiebesluit maakt geen onderscheid tussen statutairen en contractuelen, een lokaal bestuur kan bijgevolg de regels uit de wet 13 juli 2023 op dezelfde wijze toepassen op statutairen op basis van de gelijke behandeling van statutairen en contractuelen.
Daarnaast kunnen contractuele werknemers wegens overmacht het saldo van niet opgenomen wettelijke vakantiedagen (beperkt tot 20 dagen) overdragen en vervolgens opnemen binnen een periode van 24 maanden. Ook hier kan een zelfde regeling voorzien worden voor de statutairen. De redenen voor het inroepen van overmacht zijn door de wetgeving beperkt omschreven. Sedert 1 januari 2023 dienen personeelsleden geen ziektebriefje meer voor te leggen voor een 1-dagziekte (max 3 keer per jaar). Deze regeling wordt toegepast maar de rechtspositieregeling en het arbeidsreglement zijn nog niet geactualiseerd op dat vlak.

De functie van jeugdconsulent is vacant en zal opnieuw ingevuld worden. In de bijzondere aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden is een voorwaarde opgenomen die niet meer van toepassing is en best geschrapt wordt, namelijk het verplicht bezit van een attest van jeugdconsulent. De bijzondere aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden werden bijgevolg geactualiseerd.

Voor beide aanpassingen werd een positief protocol van onderhandeling afgeleverd, respectievelijk op 22 november 2023 en op 19 februari 2024 (voorwaarden voor jeugdconsulent).

Juridische grond

Arbeidsovereenkomstenwet en rechtspositieregeling
Wet van 17.07.2023 tot wijziging van de Wet van 3 juli 1978 betreffende de arbeidsovereenkomsten en de wet van 8 april 1965 tot instelling van de arbeidsreglementen m.b.t. samenloop van jaarlijkse vakantie en arbeidsongeschiktheid (BS 31.07.2023; in werking: 01.01.2024)

Besluit

De ocmw-raad beslist:

Artikel 1

De raad keurt goed dat volgende regeling wordt opgenomen in de rechtspositieregeling en het arbeidsreglement zowel voor gemeente- als voor OCMW- personeel:
"Als een personeelslid ziek wordt voor de aanvang van een vakantiedag of een periode van vakantiedagen, dan wordt de vakantie opgeschort en gelden de regelingen in geval van ziekte. Als een personeelslid ziek wordt tijdens zijn vakantie dan wordt de vakantie opgeschort en geldt de regeling in geval van ziekte. Hiertoe moet de medewerker onmiddellijk de personeelsdienst op de hoogte brengen van zijn ziekte en binnen de 48 uren een doktersattest die de ziekte wettigt ook voor ééndagsziekte, bezorgen aan de personeelsdienst. Het personeelslid dat wegens ziekte of ongeval ziek is tijdens het jaarlijks verlof, moet de
personeelsdienst op de hoogte brengen van zijn verblijfplaats indien hij zich niet op zijn thuisadres bevindt.

Deze mededeling kan telefonisch, per e-mail of een ander bericht gebeuren. Als het personeelslid de vakantiedagen wil behouden, moet het dit uitdrukkelijk melden en een nieuwe vakantie-aanvraag indienen voor het nog bekomen van de resterende vakantiedagen. Het personeelslid dat niet meldt dat het zijn vakantiedagen wil behouden en/of niet op de- hoogte brengt van zijn verblijfplaats en/of geen medisch getuigschrift bezorgt binnen de oplegde termijn, kan de vakantiedagen die samenvielen met de dagen van arbeidsongeschiktheid niet behouden. Met andere woorden, hij kan die vakantiedagen niet naar een later tijdstip overdragen. De betrokken dagen worden bijgevolg beschouwd als vakantiedagen en niet als arbeidsongeschiktheidsdagen. "

Artikel 2

De raad keurt goed dat volgende regeling wordt opgenomen in de rechtspositieregeling en het arbeidsreglement zowel voor gemeente- als voor OCMW personeel: "§1Het contractueel personeelslid heeft het recht om de wettelijke vakantiedagen die het niet heeft kunnen opnemen wegens overmacht, over te dragen naar het volgend vakantiejaar en op te nemen binnen de 24 maanden te tellen vanaf 31 december van het vakantiejaar.

§2Het statutair personeelslid heeft het recht om vakantiedagen die het niet heeft kunnen opnemen wegens overmacht over te dragen naar het volgend vakantiejaar. Maximaal kunnen 20 vakantiedagen overgedragen worden naar het volgend vakantiejaar die op te nemen zijn binnen de 24 maanden eveneens te tellen vanaf 31 december van het vakantiejaar. Het saldo van overgedragen vakantiedagen vervalt na 24 maanden en wordt niet uitbetaald.

§3 Als overmacht in het kader van de overdracht van de wettelijke vakantiedagen wordt limitatief beschouwd:
• Arbeidsongeval en beroepsziekte
• Ongeval en ziekte van gemeen recht
• Moederschapsrust
• Profylactisch verlof
• Geboorteverlof
• Adoptieverlof
• Pleegzorgverlof en pleegouderverlof "

Artikel 3

De raad keurt de aangepaste aanwervings- en bevorderingsvoorwaarden voor jeugdconsulent B1-B3 (bijlage III van de rechtspositieregeling) als bijlage goed

De OCMW-raad vindt plaats in het vormingslokaal van WoonZorgCentrum Immaculata ( Oude-Godstraat 110, 2650 Edegem) op maandag 26 februari 2024 om 20 uur.

De OCMW-raad vindt plaats in het vormingslokaal van WoonZorgCentrum Immaculata ( Oude-Godstraat 110, 2650 Edegem) op maandag 26 februari 2024 om 20 uur.

De OCMW-raad vindt plaats in het vormingslokaal van WoonZorgCentrum Immaculata ( Oude-Godstraat 110, 2650 Edegem) op maandag 26 februari 2024 om 20 uur.

Motivering